   
marco ruggieri (romekmaru)
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Messaggio numero: 2 Registrato: 02-2016

| Inviato il lunedì 04 luglio 2016 - 09:34: |
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Salve a tutti sono diventato possessore anzi papa di una bellissima Bambina 986 del 1998, purtroppo in questi giorni cosi caldi ho dovuto fare i conti con il condizionatore che ha bisogno di una ricarica, leggendo vari messaggi ho letto che si potrebbe passare al 134 con dei piccoli rischi ho trovato questo prodotto e sono tentato, ma prima vorrei un vostro consiglio Questa la descrizione del prodotto Duracool 12a is natural refrigerant without greenhouse effect or effects on the ozone layer, based on hydrocarbons. Duracool 12a ideally replace R12 and R134a gas that can be found in the refrigeration circuits automobiles. Duracool 12a is indeed compatible with both air conditioning oils (mineral and synthetic). In addition, Duracool 12a has larger molecules than the original gas and operate at lower pressures and thus saves 30 to 40% and gas on the full charge of refrigerant circuit. Each can of 170 gr is equivalent to 484 grams of HFC-134a or 513 grams of CFC-R12. This pack consists of two cans of Duracool 12a and our flexible DC402 connection to load the bobbin in the cold circuit of your vehicle. Two sets of R12 and R134a fittings are supplied in order to connect to ALL vehicles. You can control the charge level of the vehicle thanks to pressure gauge installed on the hose. Notes Duracool 12a: Coolers Duracool do not require licenses to be purchased or installed in a vacuum circuit CFCs, HFCs or HCFCs. Work on the circuit also containing fluorine: CFC, HFC and HCFC requires the speaker to respect the laws in force (Decree of July 4, 2009). Da quel che dicono sembra che isa una valida alternativa qualcuno di voi l'ha gia usato ?? Fatemi sapeer grazie Felicita e' rendere felici.
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